Horses

21 november 2012 - Arona, Spanje

Vandaag zijn we naar de paarden geweest!

We gingen met zijn 3e, Stephanie, Mariette en ik.
Als eerste moesten we mesten, of ja mesten is een groot woord.. we moeste de mest van het zand afhalen.. waren dus zo klaar daarmee!

Daarna moest ik helpen om het over voor die middag en 's avonds te maken. Hier krijgen de paarden 3x per dag te eten omdat er geen gras is.. dus voor elk paard een emmer voer klaar gemaakt!

Toen dat klaar was gingen we helpen met paarden poetsen en klaar maken voor de klanten die een buitenrit gingen maken! We moesten met de klanten een stukje meelopen terwijl ze al op het paard zaten..

Nadat de klanten weg waren met natuurlijk een gids, hebben we nog even geholpen met een paar stallen opstrooien.. Daarna was het onze beurt om een paard te kiezen en rijklaar te maken!

Ik had gekozen voor een lekker groot dik stevig paard! Bonbon genaamd (zie foto's)
Nadat ik Bonbon had gepoetst en opgezadeld gingen we een buitenrit maken.
We reden langs bananenkwekerij! Bonbon was schrikachtig, dat komt doorwat ze voorheen heeft meegemaakt, ze was aan der lot overgelaten en zoe hier terrecht gekomen, ze hebben haar daar weggehaald samen met haar broertje,
Ze schrok geregeld van geluiden of als er iets onverwachts bewoog.. Maar het was een verder een leuk en lief paard!!

Toen we terug kwamen van de buitenrit hebben we onze paarden afgezadeld en terug gebracht naar hun stal, daarna hebben we alle paarden hun lunch gebracht!
Dat was onze dag, een kort maar leuk dagje!

x