13.11.2012 mijn eerst reis vanuit puerto colon op boot Eden

13 november 2012 - Arona, Spanje

Hallo!

Vandaag mijn eerste boottrip gemaakt! Egt geweldg!

We gingen om 8.30 van huis weg, we werden met de auto naar de haven van Puerto Colon gebracht. Daar moesten we wachten tot 11.00 tot onze boot zou vertrekken.. echter om 10.15 zagen we de boot langsvaren.. er was een priveegelegenheid en dus mochten we niet mee.we moesten wachten to 13.15 op de volgende boot, dus hebben we lkkr geluncht en winkeltjes afgelopen.

om 13.15 dan EINDELIJK op de boot gegaan! Na een paar minuten zagen we de eerste dolfijnen al, (bottelnose dolphin) Ik was meteen enthousiast, want het was natuurlijk mijn eerste wilde dolfijn die ik zag! Na daar een paar minuten gekeken te hebben en foto's gemaakt en onze datasheet ingevuld t hebben, zijn we verder gevaren..

Wat we toen toch tegen kwamen! Midden op de oceaan.. dreef een dode geit!! (zie fotos's als je het niet geloofd)

Na weer even gevaren te hebben kwamen we pilot whales tegen! Echt heel sjiek! en dichtbij dat ze kwamen! echt heel mooi om te zien!

Op de terug weg kwamen we weer dolfijnen tegen, 5 om precies te zijn. Ze sprongen uit het water! das was mooi om te zien, en wat nog mooier was.. 1 meter van onze boot af springen 3 dolfijne gelijk uit het water! helaas was het te snel voor een foto! maar zo gaaf om te zien! echt geweldg!

Morgen mag ik ook de boot op maar dan op de Freebird one..

Voor foto's -> kijk bij de fotos!

x

1. Laura Pepels:
    13 november 2012
    Dat is wel echt mooi om te zien:) Geniet ervan ben benieuwd naar je volgende reisverslagen xxx