16.11.2012 must cat, las galletas

16 november 2012 - Arona, Spanje

Hellow!

Vandaag meegevaren met de Must cat, vanuit de haven van Las Galletas!
Erg leuke en gezellige crew! We hebben vandaag erg veel gezien op zee, Pilot whales, groep van 17 Bottlenose dolphins en wat heel bijzonder is: de Risso dolphin! we hebben ze zelf 2x gezien, iedereen is jaloers op ons in het huis, want deze dolfijn wordt eigelijk nooit gezien rond tenerife! dus heel zeldzaam! en we hebben fotos!!

Was ik bijne mijn camera kwijt!
Ik was een pen aant pakke en had mijn camera even in mijn vest gedaan, wat ik aan had.. 10 sec later was ie weg! overal gezocht! nergens te vinden! dus ik dacht al dat hij van de boot afgevallen was! ondertussen heb ik mijn vest uitgedaan en op de boot neergelegd.. toen ik het 3 uur later in mijn tas wilde doen.. voelde ik mijn camera zitten!! hij was er eerst echt niet in! maar goed ik was al blij dat ik hem nog had en dus niet kwijt was!
maar goed.. wat bleek dus.. de captain had de camera gewoon uit met vest gehaald toen ik mijn pen uit mijn tas pakte! en k heb nix gemerkt!! nix gevoel!!

Verder achter de bar gewerkt, erg leuk om te doen! en ondertussen champange gedronken.. eig verplicht door de crew! drinke hoort er hier egt bij!

'S avonds nog gezellig gaan eten met 24 mensen uit het huis hier in het dorp..

x

1. Ramona:
    21 november 2012
    Lieford!!!

Wat een leuke reisblogs ben blij om te lezen en te zien want je foto's zijn te gek, dat je het daar zo naar je zin hebt!
    Alweer bijna 2 weekjes daar gaat toch best snel he. Begin je wel echt te missen hoor Anna was van het weekend nog op je aan het roepen toen ze een foto van je zag haha tasja tasja :).
    Zal je zondag wel echt missen als ik mijn verjaardag vier en maandag gaan we in de ondertrouw maar ik heb je kopie id.
    Dus dan ben je volgend jaar echt mijn getuigen hihi!