15.11.2012 on the maxi cat

15 november 2012 - Arona, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag op de Maxi cat geweest, erg leuk!

vertrokken om 10.00 uit de haven.. we hebben een paar Pilot Whales gezien, waaronder 2 calven.. wat erg leuk om te zien is! zo klein nog! zie maar bij de foto's!

Ik heb vandaag ook mogen varen, de captain (meguel) heeft me even een korte uitleg gegeven, en toen was ie gevlogen.. stond ik daar, achter t roer van een grote boot, helemaal alleen.. (zie foto's) echt een geweldige ervaring!

De crew op deze boot was echt leuk en hebben veel gelache, we kregen steeds sangria voor gezet, ook als we niet wilde! op het einde van de dag, kregen we zelfs ieder een pak sangria mee!

verder was het vandaag echt een rustg dagje, eerste trip heel weinig mensen en de tweede bijna alleen maar kotsende mense! gelukkig allemaal netjes in het zakje!

Onder het eerste tripje hebben we nog even lekker gezwommen, de zee was 8 meter diep daar, daarna lekker in het zonnetje op de boot opgedroogd!

Dat was het weer voor vandaag! Hasta Luego!