Onze eerste dagen op Tenerife

12 november 2012 - Arona, Spanje

Hallo allemaal,

Hier dan mij eerste verslag vanuit Tenerife!

Vrijdag op zaterdagnacht zijn we vertrokken richting Tenerife! om 3.00 nachts gingen we de lucht in vanuit Keulen. Na 5 uur vliegen landden we op Tenerife en begon ons avontuur.
Na lang wachten hadden we onze koffers te pakken en gingen we op zoek naar een taxi. By de taxi's gekomen werden we al naar eentje toegeroepen. Terwijl een andere taxi chauffeur die van ons uitlegde waar ze moest zijn, vroegen wij ons af of we er wel zouden komen!
Nou, we gingen rijden.. de taxi vrouw kwam niet eens boven het stuur uit, en vroegen ons af of ze nou eigenlijk wel de weg wist..
Niet dus, na een paar keer verkeerd gereden te zijn en de weg gevraagt te hebben kwamen we dan aan bij het huis. koffers uitgeladen.. en toen.. stonden we daar met onze koffers voor het huis, de deur stond open.. maar er was niemand te bekennen.. een paar keer op de bel gedrukt.. nog niemand daar.. toen maar naar binnen gegaan.. en geroepen.. na een paar keer roepen kwam er dan eindelijk iemand.. ze lagen nog allemaal te slapen!
we werden naar ons appartement gebracht en kregen we een beetje uitleg.

Nadat we onze koffers hadden neergegooid en ons omgekleed te hebben zijn we een stukje omgeving gaan verkennen. We kwamen er al snel achter dat we toch wel heel veel bergop moeten lopen!

S'middags zijn we naar het strand, in het plaatsje: Los Cristianos, gegaan met een paar mensen van hier, ik val toch wel erg op met mijn witte melkflessen.. dus daar MOET echt verandering in komen.
;savond zijn we met een groep van 7 personen gaan uiteten bij de pizzaria hier in het dropje (Arona).

zondags zijn we beetje op tijd opgestaan en hebben we de bus van 10.15 gepakt richting het strand! daar hebben we tot 17.00 lekker gelegen.. en nu.. verbrand.. behoorlijk.. maar had me toch egt goed ingesmeerd.. (dacht ik) maar mijn benen zijn toch al wat bruin aan het worden!! jeeej!!

18.00 de bus terug gepakt naar Arona, en 'savonds samen gegeten met iedereen hier.. rond de 20 mensen, hamburgers van de bbq op het dasterras!
21.00 hadden we onze eerste meeting. we vonden het best wel spannend.. alleen maar engels.. zoveel mensen, maar gelukkig viel het allemaal mee! er worden gezegt wie wat de volgende dag doet of waar hij naartoe moet en op welke boot!
ook worden er briefjes in een doos gedaan en moet iedereen iets positiefs over iemand opschrijven, dus dat is wel leuk!

nou dat waren onze eerste 2 dagen, t is nog wel wat wennen, maar tot nu toe valt het wel mee allemaal!

tot snel!
xxxx

1. Laura Pepels:
    12 november 2012
    Hee Natasja,
    Wat fijn om te lezen dat je het leuk hebt daar...
    Zeker een leerzame ervaring maar ik zou niet 10 weken van huis kunnen haha ... Geniet ervan...
    xxxx
  2. Martine:
    12 november 2012
    Klinkt spannend en leuk allemaal!!
    Succes!! Groetjes Martine